Newsletter
Navigatie
  Whirlpool

Whirlpool Corporation moest zijn bedrijfsprocessen hervormen. Een verouderd netwerk vormde een belemmering. Standaardisatie op een Cisco®- platform opende de deuren naar innovatie.

Achtergrond

Als wereldwijd actieve fabrikant met een premium merknaam kunt u zich geen productieknelpunten veroorloven. Evenmin kunt u werken met rammelende systemen die uw inventiviteit in de weg staan. Met de nieuwe netwerkarchitectuur van Cisco, die is geïmplementeerd door Black Box Network Services, beschikt Whirlpool Corporation over meer slagkracht en efficiency.

Whirlpool Corporation, ‘s werelds grootste apparatenfabrikant, helpt klanten zich volledig te richten op wat echt belangrijk is door ze te ondersteunen bij de dingen die ze moeten doen: koken, schoonmaken, wassen, drogen, verwarmen, bevochtigen - waardoor ze kunnen doen wat ze willen doen.

Whirlpool verkoopt marktleidende producten in 170 landen en moet zo efficiënt mogelijk werken. Net als de huishoudens van zijn klanten.

Uitdaging

Helaas had het verleden, zelfs binnen dezelfde fabrieksomgeving, een mengeling van verouderde netwerkapparatuur achtergelaten. Draadloze netwerken konden moeilijk gelijke tred houden, aangezien de logistieke processen verder gingen dan het scannen van barcodes. Deze instabiele configuratie was kostbaar in het gebruik en fouten waren moeilijk te verhelpen.

“Als gevolg van een beperkte netwerktoegang beschikte het management niet over realtime overzichten of over instrumenten om de productieprocessen te controleren,” aldus program manager, Greg Fisbeck. “We besloten tot een wereldwijde standaardisatie van IT-processen.”

Vul het formulier in om de complete case study te downloaden.

Toegepaste oplossingen: Cisco Technologies